جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191365
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷
طوفان الاقصی

حوزه/ تجمع مخالفان رژیم جعلی اسرائیل مقابل کاخ سفید آمریکا نشان از جنگی ناجوانمردانه است. اسرائیل منفورترین رژیم در طول تاریخ بشریت، هفتاد و پنج سال به جان و مال و ناموس مسلمانان افتاده است.  کشورهای مسلمان حق مسلم خودشان می‌دانند که از مظلوم دفاع کنند.

خبرگزاری حوزه | هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳, برای همیشه در تاریخ جهان ثبت شد. محور مقاومت طوفانی به پا کرد که نامش شد طوفان ‌الاقصی. در طول این یکسال با جنایت‌هایی از رژیم منحوس اسرائیل روبرو شدیم که نمونه‌ی آن در تاریخ جنگ‌های گذشته جهان، دیده نشده بود.

می‌توان از آن‌ها به نسل‌کشی، کودک‌کشی، محاصره‌ی افراد بی‌گناه، بمباران بیمارستان‌ها، بمباران محل اسکان آوارگان در مدارس و مساجد، استفاده از بمب‌های ممنوعه‌ی فسفری و هزاران جنایت دیگر نام برد. سربازان ارتش اسرائیل با تانک‌های پیشرفته مرکاوا، اردوگاه‌ها را محاصره و مردم آواره‌ی غزه را مورد حمله قرار دادند.

آن‌ها همه‌ی توان خود را برای حمله‌ی ناجوانمردانه‌ به غزه بکار بستند. مادرانی را بی‌فرزند و فرزندانی را یتیم کرد. چه تعداد خانواده‌هایی که همگی با هم شهید و دیگر نامی از آن‌ها نمانده است؛ انگار هیچوقت به دنیا نیامدند. چهل‌ودو هزار فلسطینی در عرض این یکسال شهید شدند که دوسوم آن‌ها زن و کودک است و تعداد ۹۷ هزار زخمی و عده‌ای هم ناپدید شدند.


آمریکا، فرانسه و چند کشور دیگر، انواع تسلیحات و تجهیزات نظامی را به این رژیم شرور و سگ هار دادند. اسرائیل جنایتکار علاوه بر غزه و کرانه‌ی باختری، به کشورهای سوریه، عراق، یمن و لبنان حمله‌ی نظامی کرد و مردم بی‌گناه را شهید کرد. هیچ سازمان بین‌المللی نسبت به این نسل کشی، واکنشی نشان نداده‌است.

تجاوزات و وحشی‌گری‌های آنها در تاریخ بی‌سابقه است. نسل‌کشی و گرسنگی و محاصره‌ی افراد بی‌گناه، دستاورد نظامی به حساب نمی‌آید. و هیچ انسان باوجدانی این جنایت‌ها را قبول نمی‌کند.

و حالا بعد یکسال، مقاومت نتیجه داد و آنها در عملیات طوفان الاقصی شکست مفتضحانه خوردند.

ضربه‌ی ترمیم ناپذیری که به گفته‌ی کارشناسان خودشان، اسرائیل امکان بازسازی خودش را ندارد. مردم کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، عمان، تونس، یونان، هند، کره جنوبی، سوریه، ترکیه، پاکستان و ...برعلیه اسرائیل غاصب به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند.

تجمع مخالفان رژیم جعلی اسرائیل مقابل کاخ سفید آمریکا نشان از جنگی ناجوانمردانه است. اسرائیل منفورترین رژیم در طول تاریخ بشریت، هفتاد و پنج سال به جان و مال و ناموس مسلمانان افتاده است. کشورهای مسلمان حق مسلم خودشان می‌دانند که از مظلوم دفاع کنند.

رهبر معظم انقلاب در مورد حرکت قانونی کشورهای مسلمان، علی‌الخصوص لبنان در دفاع از مردم فلسطین فرمودند: «طوفان‌الاقصی که در سال گذشته تقریباً همین ایّام انجام گرفت، یک حرکت درستِ منطقیِ قانونیِ بین‌المللی‌ بود و حق با فلسطینی‌ها بود. دفاع جانانه‌ی لبنانی‌ها از مردم فلسطین هم مشمول همین حکم است.» (بیانات در خطبه‌ی تاریخی جمعه‌ی نصر در مصلی امام خمینی ۱۳ مهر۱۴۰۳)

چمن‌خواه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha